20 de maig de 2026

III Certamen de Pintura Ràpida “La Sureda” Vila de Valdelosa

L’Ajuntament de Valdelosa, en col·laboració amb l’Associació de Famílies de la Armuña ASPAR “La Besana” i la Facultat de Belles Arts de la Universitat de Salamanca, ha fet lliurament dels premis corresponents al III Certamen de Pintura Ràpida “La Sureda” Vila de Valdelosa, dotat amb un total de 2.000 euros en premis.

El certamen, celebrat el passat 16 de maig, va reunir artistes participants, així com a nombrosos veïns i veïnes del municipi, els qui van compartir una jornada dedicada a l’art, la convivència i la posada en valor de l’entorn natural de Valdelosa.

Una vegada emesa la decisió del jurat, les obres participants van ser exposades a la sala d’actes municipal. La mostra va tornar a convertir-se en un espai de trobada entre artistes i públic, generant un ambient d’intercanvi cultural en el qual les persones assistents van compartir impressions sobre les tècniques emprades i les diferents interpretacions artístiques de les obres exposades.

Notícies relacionades

  • “Cork Experience” reconegut al Global Ecotourism Forum (GEF2025)

    28 d'octubre de 2025
  • Emprenedoria femenina al bosc mediterrani

    29 d'octubre de 2025
  • Del bosc a l’oportunitat: idees, projectes i emprenedoria

    11 de juny de 2026